BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

JOM BUAT DUIT

GENRE

ANALOGI (2) BUDAYA (2) FAMILY (1) ISLAM (6) LAGU (3) MOVIE (5) MY DAY (6) MY LIFE (2) SHARING (14)

Sunday, June 26, 2011

Perasaan Halus itu...

20 June 2011

Naskhah hijau berkulit keras itu ku masukkan ke dalam beg… Berat… Inilah usaha ku sepanjang 3 tahun bergelar mahasiswa… Ya Allah… Semoga dipermudahkan segala-galanya…

Stage 1: Tandatangan supervisor

“Okay, dah siap… Selepas ini perlu bijak berfikir untuk masa depan”
-          Terima kasih yang tak terhingga kepada Dr. Sugeng kerana banyak bersabar dalam mengajar dan membimbing aku sehingga selesai menyiapkan projek tahun akhir ini… Setinggi-tinggi penghargaan kepada beliau… Begitu juga dengan pelajar-pelajar Master Dr. Sugeng yang juga banyak membantu… [Kak Najwa, Kak Ainul, Kak Jiha, Kak Dayah dan ramai lagi]

Stage 2: Hantar pada AJK PSM

“Awak betulkan part ni sikit lepas tu hantar pada saya..”
-          Alhamdulillah, tak banyak yang perlu dibaiki… petang itu aku hantar pada jam 3.30 ptg… SIAP!

Perasaan Halus

Perasaan halus itu,
Ia menerpa terus kedalam hatiku,
Bibir tersenyum, hilang resahku,
3 tahun, 3 tahun aku tunggu saat itu…

Perasaan halus itu,
Hari ini, segalanya telah selesai,
Semuanya telah usai,
Kesulitan yang terbelit sudah terurai…

Perasaan halus itu,
Alhamdulillah, aku bersyukur,
Dinding penghalang telah lebur,
Dan kini aku bergelar penganggur…

P/S: Kepada semua SFC member, sorry r tak dapat menikmati PERASAAN HALUS dengan korang semua… Aku lambat sikit je… Jumpa lagi di lain waktu… Ingat REUNION GENTING bersama KELUARGA TERSAYANG… Haha..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...